Her finner du viktig informasjon om kjøpsprosessen, betaling, levering, returrett og andre vilkår som gjelder for ditt kjøp hos oss. Vi anbefaler at du leser gjennom vilkårene nøye, slik at du er godt informert før du gjennomfører en bestilling.

Har du spørsmål eller trenger hjelp, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Vi er her for å hjelpe deg!

Før levering

Avtalen

Avtalen mellom kjøper og DMF Handel (selger) består av opplysningene gitt om produktet i nettbutikken, inkludert spesifikasjoner, priser og leveringsbetingelser, samt eventuell skriftlig korrespondanse. Opplysningene som gis i nettbutikken vil være gjeldende dersom det forekommer avvik mellom ulike informasjonskilder.

Partene

Selger:DMF AS, Viksenga 10, 3530 Røyse
Kontaktinformasjon:post@dmfhandel.no
Organisasjonsnummer:934081579
Kjøper:Personen som utfører bestillingen

Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner og inkluderer merverdiavgift (mva). De totale kostnadene fremkommer ved bestilling, inkludert alle avgifter og frakt.

Avtaleinngåelsen

Avtalen er bindende når kjøper har sendt inn sin bestilling, og selger har bekreftet mottak. Selger forbeholder seg retten til å avvise bestillinger dersom det er åpenbare feil i pris eller produktbeskrivelse.

Ordrebekreftelse

Selger sender ordrebekreftelse til kjøper via e-post etter bestilling. Kjøper må kontrollere at ordrebekreftelsen samsvarer med bestillingen.

Betaling

Betaling kan utføres med tilgjengelige betalingsmetoder i nettbutikken. Dersom selger tilbyr fakturering, er forfallsdato 14 dager fra levering.

Levering

Leveringstid fremgår av bestillingen. Normalt vil varen leveres innen 5-7 virkedager, med mindre annet er oppgitt.

Etter levering

Risikoen for varen

Risikoen for varen overføres til kjøper ved mottak.

Angrerett

Kjøper har rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter mottak av varen, i henhold til angrerettloven. Varen må returneres i samme stand som den ble mottatt, og kjøper dekker returfrakt.

Undersøkelsesplikt

Kjøper må undersøke varen ved mottak og melde fra om eventuelle skader eller mangler innen rimelig tid.

Reklamasjon

Kjøper har reklamasjonsrett i henhold til forbrukerkjøpsloven. Eventuelle feil må meldes til selger innen rimelig tid etter at mangelen er oppdaget.

Kjøpers rettigheter ved forsinkelse

Hvis levering er forsinket, kan kjøper holde betalingen tilbake eller heve avtalen. Eventuelle krav må meldes skriftlig til selger.

Kjøpers rettigheter ved mangel

Ved mangler kan kjøper kreve retting, omlevering eller prisavslag. Hvis mangelen er vesentlig, kan avtalen heves.

Selgers rettigheter ved kjøpers mislighold

Hvis kjøper ikke betaler i henhold til avtalen, kan selger kreve betaling, heve avtalen, og/eller kreve erstatning.

Etter handelen

Garanti

Eventuelle garantier som tilbys av selger, kommer i tillegg til kjøperens rettigheter etter lovgivningen.

Personopplysninger

DMF Handel vil kun bruke kjøperens personopplysninger i henhold til norsk lov og selskapets personvernregler.

Konfliktløsning

Eventuelle tvister forsøkes løst i minnelighet. Kjøper kan kontakte Forbrukerrådet for bistand ved uenighet med selger.

Collapsible row